Handelsbetingelser

Standardvilkår for produkter og tjenester solgt af Recount ApS
Nedenstående vilkår gælder for alle tjenester og produkter, der sælges og leveres via dinvirksomhed.dk og andre sider administreret af Recount ApS. Disse vilkår gælder for alle opgaver, Recount ApS påtager sig.
Individuelle aftaler:
Hver kunde vil modtage et individuelt aftalebrev/kontrakt (herefter "Aftalen"), som kan indeholde specifikke vilkår. I tilfælde af uoverensstemmelser mellem vilkårene i Aftalen og disse standardvilkår, vil Aftalen have forrang.
Juridiske oplysninger:
Recount ApS
Industriholmen 80
2650 Hvidovre
CVR-nr: 44796694
Kontakt: kontakt@recount.dk
Recount ApS tilbyder bogførings- og regnskabstjenester til enkeltmandsvirksomheder, I/S’er, K/S’er og selskaber. Private kan også købe produkter og tjenester hos os.
Som virksomhedsrepræsentant bekræfter du, at du har fuldmagt til at indgå aftaler på virksomhedens vegne.
Produkter og tjenester:
Vi tilbyder online bogførings- og regnskabstjenester via vores hjemmeside. Vi har forskellige pakkeløsninger tilpasset forskellige erhverv og behov, samt en række relaterede produkter og tjenester.
Aftalen præciserer, hvad der er inkluderet i det købte produkt eller tjeneste. Telefonsupport på +45 26 64 54 74 er inkluderet ved køb af pakkeløsninger. Timer med tilknyttet bogholder afregnes efter forbrug, og den specifikke timepris fremgår af Aftalen.
Kundens forpligtelser:
Kunden skal give adgang til et økonomistyringsprogram, som Recount ApS understøtter. Kunden betaler selv for dette program.
Kunden skal stille nødvendige oplysninger til rådighed for Recount ApS og er ansvarlig for bogføringens tilrettelæggelse og regnskabsaflæggelsen. Det er også Kundens ansvar at sikre, at virksomheden overholder gældende lovgivning og regler.
Ansvar:
Kunden er ansvarlig for:
Indhold og fuldstændighed af bogføringsmateriale.
Nødvendige vurderinger ved udarbejdelse og præsentation af bogføring.
Intern kontrol for at sikre overholdelse af lovgivningen.
Godkendelse og attestation af bilag og opgørelser.
Givelse af yderligere informationer, når det er nødvendigt.
Opbevaring og arkivering af bogføringsbilag.
Kunden skal uploade alt bogføringsmateriale til økonomistyringsprogrammet eller sende det som en samlet zip-fil én gang om måneden. Afsendelse af bilag via e-mail eller fysisk aflevering vil blive faktureret efter medgået tid, hvor timeprisen fremgår af Aftalen.
Kunden er eneansvarlig for dataens indhold og lovlighed og må ikke overføre skadelig kode til Recount ApS.
Leveringstidspunkt:
Recount ApS anser leveringen som fuldført, når Kunden har fået adgang til de købte produkter eller tjenester. Kunden er ansvarlig for at anvende de tilgængelige produkter og tjenester.
Priser:
Alle priser er i danske kroner (DKK) og ekskl. moms. Priserne er vejledende, og den endelige pris aftales individuelt mellem Kunden og Recount ApS og fremgår af Aftalen. Priser kan ændres med løbende måned + tre måneders varsel, dog tidligst 12 måneder efter Aftalens indgåelse.
Betalingsvilkår:
Enkeltstående produkter eller tjenester faktureres ved Aftalens indgåelse med en betalingsfrist på 7 dage. Fullservice bogføringspakker faktureres kvartalsvis forud, og årsregnskabspakker faktureres ved regnskabsårets afslutning. Betaling for pakkeløsninger sker automatisk via det oplyste betalingskort. Kunden skal holde betalingsoplysningerne opdaterede og sikre dækning på kortet. Ved manglende betaling pålægges renter og gebyrer iht. renteloven.
Varighed og opsigelse:
Aftalen løber, indtil Kunden opsiger den. Opsigelse kan ske med løbende måned + 3 måneders varsel, dog tidligst efter 12 måneder. Opsigelse skal ske skriftligt til kontakt@recount.dk. Forbrugere kan opsige Aftalen med et varsel på løbende måned + én måned, dog tidligst efter 5 måneder. Opsigelse sker skriftligt til Recount ApS.
Fortrydelsesret:
Erhvervskunder har ingen fortrydelsesret. Forbrugere har 14 dages fortrydelsesret fra Aftalens indgåelse. Ved aftale om levering før fortrydelsesfristens udløb bortfalder fortrydelsesretten.
Overdragelse til tredjemand:
Kunden må ikke overdrage sine rettigheder og forpligtelser uden skriftligt samtykke fra Recount ApS.
Datahåndtering:
Behandling af personoplysninger er reguleret af en særskilt databehandleraftale og Recount ApS’ persondatapolitik.
Udsendelse af e-mails:
Vi kan sende e-mails til Kunden med opdateringer og nye funktioner. Modtagelsen kan afmeldes via et link i e-mails.
Immaterielle rettigheder:
Recount ApS ejer alle immaterielle rettigheder til produkterne og materialet på hjemmesiderne. Brug kræver skriftligt samtykke.
Opdateringer og driftsstabilitet:
Vi forbeholder os retten til at opdatere og ændre tjenesterne. Dette kan medføre midlertidig lukning af adgangen til tjenesterne uden kompensation. Vi tilstræber høj driftsstabilitet, men garanterer ikke for denne.
Misligholdelse:
Begge parter kan ophæve Aftalen uden varsel ved væsentlig misligholdelse. Manglende betaling og upload af skadeligt software er eksempler på væsentlig misligholdelse.
Ansvar:
Brug af produkter og tjenester sker på Kundens eget ansvar. Vi kan ikke holdes ansvarlige for tab, herunder indirekte tab, der opstår i forbindelse med brugen. Vi hæfter kun for forsætlige eller groft uagtsomme forhold. Vores maksimale ansvar er begrænset til Kundens samlede betaling de seneste 12 måneder før den erstatningsudløsende begivenhed.
Ændringer af vilkår:
Vi kan ændre vilkårene med tre måneders varsel. Ændringer, der forlænger Kundens binding, giver Kunden mulighed for at opsige Aftalen med løbende måned + én måneds varsel.
Klagemuligheder:
Klager kan sendes til kontakt@recount.dk. Forbrugere kan desuden klage til Center for Klageløsning eller via EU-Kommissionens online klageportal.
Tvister:
Eventuelle tvister afgøres efter dansk ret og indbringes for Retten i København.
Kundeudtaleser
"Recount har hjulpet os med at få styr på vores regnskab. Deres rådgivning har været uvurderlig, og vi føler os meget mere sikre på vores økonomi nu."
testimonial 1
Izabel H.
Kunde
"Vi har brugt Recount til vores årsregnskab og har været meget tilfredse med deres service. De er professionelle og altid klar til at hjælpe."
testimonial 2
Lien S.
Kunde
"Recount har gjort vores bogholderi meget mere effektivt. Deres team er dygtige og dedikerede, og vi har set en stor forbedring i vores processer."
testimonial 3
Karina H.
Kunde
"Recount har været en stor hjælp i forbindelse med vores virksomhedsoverdragelse. Deres rådgivning har været uvurderlig, og vi kunne ikke have gjort det uden dem."
testimonial 4
Thiago T.
Kunde
"At arbejde med Recount har været en fornøjelse. De er altid tilgængelige og klar til at hjælpe, hvilket gør vores hverdag meget lettere."
testimonial 5
Mads J.
Kunde
"Recount har hjulpet os med lønbehandling, hvilket har frigivet tid til at fokusere på væksten i vores virksomhed. Deres service er uundværlig."
testimonial 6
Jan
Kunde
200+
Tilfredse kunder
320+
Indberettede årsregnskaber
15+
Opkald besvaret sidste 24 timer
Women calculating papers
Vi håndterer dine specifikke regnskabsbehov med omhu og præcision.
Du blev ikke virksomhedsejer for at bruge tid på lønninger, momsregnskab, SKAT, revision m.m.

Her kommer vi ind i billedet. Vi er klar til at hjælpe dig med de udfordringer, du møder i hverdagen.

Det giver dig mulighed for at fokusere på salg, nye idéer, gode kunder og spændende begivenheder – alt det, der er vigtigt for din virksomheds vækst.

Hos Recount, din prisvenlige revisor, anvender vi vores mange års erfaring inden for revisionsbranchen til at finde effektive og bæredygtige løsninger, der kan hjælpe dig med at spare penge.
Recount logo
Handelsbetingelser
|
CVR: 44796694
2024 Recount ApS. Alle rettigheder forbeholdes.